Onko yrityksesi todella se kuuluisa näköalapaikka?

HR4:n webinaarissa avataan datajohdetun työnantajabrändin mahdollisuuksia rekrytointiviestinnässä – ilmoittaudu mukaan.

Onko yrityksesi todella se kuuluisa näköalapaikka?


Löytyykö työpaikkailmoituksesi lupauksille tutkitusti katetta? Onko viestisi uskottava? Tunnetko hakijakohderyhmäsi? Kiinnitätkö rekrytointiviestinnässäsi huomiota oikeisiin asioihin?

Voidaksesi rekrytoida haluamasi osaajat, työnantajabrändisi tulee olla kunnossa. Vahva ja vetovoimainen työnantajabrändi on relevantti, uskottava ja erottuva. Pelkkä työpaikkailmoituksessa mainittu lupaus näköalapaikasta tai kivoista työkavereista ei riitä vakuuttamaan työpaikkailmoitus-bingon* kyynistämää työnhakijaa. Tarvitaan enemmän.

Seuraava HR4:n webinaari valaisee datajohdetun työnantajabrändin mahdollisuuksia rekrytointiviestinnän näkökulmasta. Ilmoittaudu mukaan perjantaina 12.10.2018 klo 11.00-11.20 järjestettävään tietoiskuun tästä.

*TYÖPAIKKAILMOITUS-BINGO: Löytyykö viimeisimmästä työpaikkailmoituksestasi sanat tai sanaparit: näköalapaikka, kivat työkaverit, dynaaminen, kehitysmahdollisuudet, haasteellinen työtehtävä? Bingo!

Mikä tunne kuvaa parhaiten kokemustasi tästä artikkelista?
Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Accountor Software Oy käsittelee henkilötietojasi tietosuojaselosteen mukaisesti ja voi olla yhteydessä sinuun esimerkiksi sähköpostitse ja/tai puhelimitse. Tutustu tietosuojaselosteeseen.

Facebooktwitterlinkedinmail