Holiday Club kehittää henkilöstönohjausta kokonaisvaltaisesti

Holiday Club ottaa tehot irti palkanlaskennan, henkilöstöhallinnon ja työvuorosuunnittelun yhteenliitetyistä ohjelmistoista.

Holiday Club kehittää henkilöstönohjausta kokonaisvaltaisesti


Euroopan johtava viikko-osakeyritys sekä merkittävä vapaa-ajan asumisen ja matkailun toimija Holiday Club Resorts Oy on kehittänyt henkilöstönohjaustaan askel askeleelta otettuaan ulkoistetun palkanlaskennan omaan hoitoonsa.

HRM-ratkaisu palvelee palkkahallinnon lisäksi työsuhteen elinkaareen, koulutusten ja kurssien hallintaa. ”Kirjaamme sinne myös kehityskeskustelut, eli järjestelmä toimii myös esimiesten apuna”, Holiday Clubin HR-koordinaattori Anu Palolahti kertoo.

Palolahden mukaan järjestelmät muodostavat toimivan kokonaisuuden. ”Hyvä, että käyttöön otettiin laajempi kokonaisuus. Nyt voimme viedä järjestelmää eteenpäin ja kehittää sen käyttöä jatkossakin, koska se on niin monipuolinen ja mahdollisuuksia riittää.”

Hotellien ja ravintoloiden työvuorot suunnitellaan ja toteutumat kerätään ohjelmistolla, joka siirtää työtunnit, palkanlisät ja ylityötuonnit automaattisesti palkanlaskentaan. Ratkaisu huomioi ravintola-alan työehtosopimuksen viimeisimmät muutokset.

Järjestelmät kuuluvat Accountor-konsernin kokonaisvaltaiseen HR-tarjontaan. Palkka- ja henkilöstöjärjestelmänä on Accountor HR Solutionsin Mepco HRM ja työvuorosuunnittelun ohjelmistona MaraPlan.

Holiday Club Resorts Oy:llä on 32 lomakohdetta, joista 24 sijaitsee Suomessa – seitsemässä kohteessa on myös kylpylähotelli. Konsernin palveluksessa on lähes 800 henkilöä. Hotellihuoneita on toista tuhatta ja lomahuoneistoja yli kaksi tuhatta.

Lue lisää Holiday Clubista.

Lue lisää Accountor HR:n ratkaisuista.

Lue lisää MaraPlanista.

 

Haluan lisätietoja Accountor HR Solutionsin ratkaisuista


Jaa sosiaalisessa mediassa:

Facebooktwittergoogle_pluslinkedinmail

Yhteistyössä mukana